Word to edytor tekstu. Najważniejsza jest więc praca z tekstem.
- Wpisywanie tekstu
Aby wpisać tekst należy kliknąć kursorem myszy w miejscu, gdzie tekst ma się pojawić. Po tej czynności wystarczy już rozpocząć pisanie tekstu klawiaturą.
- Usuwanie tekstu
Są trzy sposoby na usunięcie tekstu w programie Word:
- Ustaw się przed fragmentem tekstu, który chcesz usunąć i naciśnij klawisz Del na klawiaturze. Spowoduje to usunięcie jednego znaku. Przytrzymaj, aby usunąć szybciej więcej znaków.
- Ustaw się za fragmentem tekstu, który chcesz usunąć i naciśnij klawisz Backspace na klawiaturze. Spowoduje to usunięcie jednego znaku. Przytrzymaj, aby usunąć szybciej więcej znaków.
- Zaznacz fragment tekstu, który chcesz usunąć, za pomocą myszy. Naciśnięcie klawisza Del lub Backspace spowoduje usunięcie tekstu.
- Kopiowanie tekstu
Aby skopiować tekst, zaznacz go. Kliknij prawym przyciskiem myszy i wybierz Kopiuj.
Następnie przejdź kursorem w miejsce, w które chcesz wkleić test. Kliknij prawym przyciskiem myszy i wybierz Wklej.
- Wycinanie tekstu
Aby wyciąć tekst, zaznacz go. Kliknij prawym przyciskiem myszy i wybierz Wytnij.
Następnie przejdź kursorem w miejsce, w które chcesz wkleić test. Kliknij prawym przyciskiem myszy i wybierz Wklej.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz